God middag och en underbar efterrätt.

Är hos mina föräldrar ikväll. och vi har precis ätit middag. Det blev köttfärslimpa och potatis med sås.
Till efterrätt blev det ostkaka med grädde och jordgubbs sylt.
Någon mer än jag som älskar denna efterrätt. Ja förutom min pappa då :P

Doktorn ringde innan. Det vill att jag ska komma ner på fredag och visa min fot. Så får vi se vad som händer sedan. Jag vet ju själv att jag inte kan gå på den som jag ska och inte ha någon sko på mig.
Men som sagt det e bara att vänta och se.

Nu får ni ha en riktigt mysig tisdagskväll.

Tack Hanna Nu känner jag mig lugnare :)


Kommentarer
Postat av: Petra

När de ser din fot på fredag så måste de ju förstå att du inte kan jobba än. Du får ju inte på dig skor eller något och kan inte gå ordentligt. De kan ju inte vilja att du ska belasta dina fötter fel, så du får operera igen.



Jag tror att de kommer förlänga din sjukskrivning på fredag, bara de får se hur det ser ut och att du inte kan gå ordentligt. Kram

2009-12-09 @ 15:01:46
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0