Fy bubblan vad spännande.

Nu sitter jag här och har tagit en paus från läsandet.
Jag sitter här o äter min isglass.
Den kändes en aningen för kall att äta nu på kvälls kvisten.
Hade passat bättre innan idag ute i solen men men.
Jag har dessutom varit väldigt beroende av energi dryck det senaste året.
Bla red bull, euroshopper och power king.
Men nu ikväll när jag drack min red bull, så var det inte alls gott :(
Kan det vara så att man fördruckit sig på dem.
I så fall e jag glad för de e massa skit i dem o dyra e de, i och för sig
det e så mycket annat som innehåller massa skit så det kan ju kvitta.


Vad hittar folk på om kvällarna?
Själv sitter jag bara framför tvn, datan eller med en bok för
tillfället. Har inte så mycket att välja på.
Och just nu hatar jag mitt liv en gnutta. Jag vill kunna ta bilen o hälsa på mina
vänner o familj. Men men.
Jag tycker inte om o behöva be om att bli hämtad hela tiden.
jag vill ju klara mig själv.
Det märkliga e att ingen kommer o hälsar på heller. Alla jobbar osv osv. :(

Jaja åter till min bok.
Spänningen stiger nu i slutet :o)

Min sysselsättning i kväll.
Boken, glass o red bull


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, visst är det trist när man är hemma och alla andra är upptagen med något. :( Man känner sig så ensam. :(



Vi får se om vi kan träffas snart igen.

Det är väl 1-2 veckor sedan vi sågs sist. :(

Kram

2009-09-16 @ 22:30:29
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag hoppas de som får tid över kommer och hälsar på dig snart=)vet som sagt hur det känns "att gå hemma".Innan arbesträningen hade jag gjort de i många år.

Idag hoppas jag du får en fin fin dag.kram

2009-09-17 @ 10:13:13
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0