Nätshopping

Ja nu har jag beställt lite mysiga höstkläder.


Detta beställde jag på Ellos för jag hade någon rabatt.
Det blev två stickade långa mysiga tröjor. Bild nr 2 är dock inte i den färg jag beställde den ska vara vit och grå :)
Då jag redan har  den i samma färg som på bilden. Sedan två farfars toppar och en tee.
Så vi får väl se när det kommer :)
Tänkte fjäska för min kära sambo idag också.
När vi ändå ska till lund så kan vi stanna på Centan för jag vill in på New Yorker o kolla lite bla efter en ny vinter jacka.
Jag fullkommligt Älskar deras kläder. Någon annan som brukar shoppa där??


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag beställde en sådan farfarströja i svart, men den åkte tillbaka. Var inte alls lika snygg när man såg den IRL, utan den såg ut och kändes mer som en lång pyjamas. :(

2009-09-25 @ 18:06:16
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0