Helgen

Söndag kväll och vi ligger o tittar på Whipeout.
Summering av helgen då!
I fredags när jag kom hem från jobb var jag helt slut och somnade på soffan två timmar. Sedan körde jag o fika med Dani då sambon skulle lägga sig tidigt pga att han skulle jobba lördagen.
Sedan i går så vra jag o mamma på Center syd och shoppade lite.
På kvällen kollade vi film med Petra o Benny, nya Wallander.
När det kört hem körde vi o hyrde nya filmer o massa godis.
Idag har vi städat tvättat slängt skit på återvinningen. Varit o handlat mat.
Jag har också sått mina morötter och salladslök. Sedan blev det mjukglass i kiosken med
Petra o Benny.
Nu ikväll har vi grillat och nu förbereder vi för jobb i morgon.
 Detta fick iaf följa med mig hem:

En lång skjorta med skärp.

Kjol med skärp.

Lång hood.

Dessa sandaler.
 
Och dessa som sambon hitta till mig idag :)
Blev även ett par leggingso ett brottarlinne.

Nu måste jag kolla klart Whipeout.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta idag denna soliga måndag?

Puss & kram

2010-04-26 @ 07:13:14
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Cicci

Riktigt snygg skjorta mes bälte längst upp, kommer bli kanonfin att ha på sig i sommar!^^

Ja, klart jag vet vart helsingborg ligger, gick på gymnasiet där. Kommer ursprungligen därifrån och är uppväxt hos mina föräldrar i utvälinge^^ I`m a skåning! Vart i skåne i du uppvuxen?

Skönt att förkyllningen har givit med sig och att du är tillbaka på jobb. Jag mår bara bra, tränar hårt just nu så man sover gott om kvällarna^^ hihi



Kraam*

2010-04-26 @ 15:23:59
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Postat av: Katja

Hellu =)

Hur har du haft det?

Vilka snygga skor... Jag skulle fått tag på fk men har inte gjort det.. å det hinner jag inte innan sjukkskrivningen går ut för hon är på semester tills dess.. men ska säga 1 september ska jag börja rehab oavsett om jag orkar eller ej så måste jag..

Sen går det inte så går det inte, men pröva iaf...

Ha en toppenmysig söndag!!!

Kramar!

2010-05-02 @ 20:25:40
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Emmelist

woho! nu har vi likadana sandaler och mysdressar :D

2010-05-06 @ 12:13:27
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0