Ny vecka= Nya tag

Ja då var måndagen nästan passerad. Lagom trött idag,
Fast inte så konstigt. Har haft huvudvärk större delen av dagen.
Efter jobbet idag körde jag hem o vila en stund och kolla posten.
Mitt motljus och filter hade kommit.Tjohoo..
Sedan begav jag mig och posta ett brev och köpte min nya favvo glass
Magnum golden hazelnut!! Mumma :)
Förresten åt vi årets första mjukglass i fredags (Underbart gott)
Sedan körde jag och sola. Skönt var det. Kan ju inte se ut som en blekfis nu när sommaren närmar sig :P
Sedan hem till mamma för att hämta tre sakert. Och där fick jag både middag, prinsessbakelse
och kaffe. Aldrig fel. Och min huvudvärk släppte med mammas tabletter :)
Sedan gick vi en sväng med hundarna.
Skulle till Dannii också, men får ta det en annan dag.

Sedan ska jag träffa Petra en dag i veckan också. Måste ju ses o snacka lite skit.
Sedan ses vi på lördag igen. Ska också iväg o shopa med mamma.
Måste ha dopkläder och skor. Får ju se ordentlig ut när man ska stå framme i kyrkan.
Hoppas bara sambon klarar av att hantera kameran :P

Jag måste köpa mig en crosstrainer nu!! Provade en på jobb idag. Hade mjölksyra ända upp i ballarna. Haha(Pinsamt så otränad man är då. Måste fan komma i form inför sommaren nu. Jag skämms över mig själv alltså.
Men efter sju månaders handikapp o soffligg så försvinner alla musklerna väldigt snabbt.

Nu ska jag  mysa ner mig i soffan tills det e läggdags.



Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Skoj med nya saker till kameran. Annars är jag förtjust i Carté Dor hazelnut..

Hur mår du?

Vi har vårväder o helt underbart här.. :P

Hur mår foten?

Kram!

2010-04-20 @ 19:32:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0