Dag 11. Mina syskon

Jag har 3 syskon. 
 
Min storebror heter Alexander och är 29 år, och jobbar som asbest sanerare.
Vi umgås inte men träffas ofta hemma hos mina föräldrar.
Han är en trevlig och rolig prick som älskar att spela dataspel.

Sedan har vi min lillebror Richard som är 25 år.
Vi umgås i perioder. Brukar shoppa tillsammans :)
Han jobbar som konditor.

Min lillasyster Louise är 20 år och jobbar som lastbilschaufför.
Vi umgås och hittar på saker när tillfälle ges. Ibland kan vi bara ligga nerbäddade hela dagen o titta på film.

Kort och gott om mina syskon :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv:Nå va snäll du är.Men saken är den att om jag går efter bmi så är jag överviktig.Jag kanske inte ser ut att väga så mycket som jag gör och det är ju bra men som jag skrev att kropp och själ hör i hopa och jag har haft länge problem med mat,min syn på mat.Det blev helt fel sen jag börja räkna kcal så de blev hetsättning och andra konsikvenser m.m

Det är inte det att jag har som mål att bli smal,utan jag vill bara undvika att få ångest och må dåligt över vad jag äter.

Jag blev tipsad om LCHF av min syster som har fibromyalgi och hon mår bättre av denna kost.Jag vet dock att min mage ej kommer klara detta bra men kanske blir det bättre efter ett tag men det är värt att prova.Så mitt mål är inte att förlora en massa ivikt utan det är bara att jag ska få kontroll över vad jag äter och samtidigt må bättre.Det är bara ett+ att jag går ner och jag vill ju det men det är inte min högsta prio.

Jag kommer aldrig bli smal och ha 32/34 och det vill jag inte utan mitt mål är att må bra,får mer kunskap om mat och när man har kommit dit så tror jag de andra faller naturligt=)



ursäkta romanen;)

föresten....,hur har de gått med kisen din som skadade trampdynan?

2010-12-05 @ 16:00:56
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: patricia

det var första gången jag åt curry sill och det var riktigt gott.ska kolla efter det i affären när man ska julhandla maten :)



antar att det snöar rätt mycket i påarp också?

undra när det ska sluta snö.

2010-12-05 @ 16:24:18
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

finns inget att göra med denna snön..men jag hoppas den avtar snart och blir liggandes..man är i stort sett insnöad,för ploga bort snön gör dom nog inte förrän imorgon förmiddag eller något.

2010-12-05 @ 18:08:48
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

finns inget att göra med denna snön..men jag hoppas den avtar snart och blir liggandes..man är i stort sett insnöad,för ploga bort snön gör dom nog inte förrän imorgon förmiddag eller något.

2010-12-05 @ 18:09:06
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0