Dags igen

Fjärde advent idag. Kan inte fatta att det är julafton på fredag.
Men det är kanske för att jag inte har fått denna speciella julkänslan i år.
Antagligen pga att jag mår så dåligt. Inget är speciellt roligt känns det som. Men det kommer bli en mysig dag med familjen och min morfar som firar första julen utan mormor :(

Min maginfluensa är över. Gud vad skönt. Det är hemskt att va så dålig.
Låg i princip på soffan hela veckan och var helt matt i kroppen.

Igårkväll körde älsklingen och jag och köpte en kompaktkamera. Vi har pratat om de länge, då de e himla smidigt när man ska ut och inte orkar släpa på systemkameran.

Jag valde en Nikon Coolpix En röd liten godbit. Köpte en snygg Golla väska till den också och minneskort.
Den tar faktiskt bra bilder de lilla jag har provat. Är supernöjd.

Hittade även en ny Golla väska till systemkameran som jag ska köra o köpa i veckan. Där e lite fler fack i den osv. Fast inte i vit.


Lite bilder från den nya.


Kommentarer
Postat av: patricia

ja det kunde gått illa.kommer aldrig mer lämna ljus tända när jag lämnar ett rum.

men kommer slipa ner bordet och lacka det så blir det som nytt sen :)

2010-12-19 @ 16:29:34
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0