Torsdag

Sitter och tittarpå Jon Kate och 8 barn på tlc.
Det har varit riktigt kallt inatt. Var uppe och drack vid femtiden då var det -15.Brrr

Idag händer inte så mycket ska ta det lugnt. Ska på mitt första besök hos psykologen idag,
se hur det utvecklar sig. Ska vara där kl två. Jag föredrar morgontider men nu fick jag en eftermiddagstid.
Efter det ska jag gå in på Åhlens o köpa två  låder eller vad man ska säga det heter kanske arkiveringslådor de e inte så höga kanske 5 cm. Men men jag visar sedan.
Jag ska ha viktiga papper i dem typ kvitton o sånt.

Sedan ikväll ska vi spela bingo hos mamma.

Imorgon blir det nyårsfirande hos Petra och Benny.
Det ska bli skoj :) Bjuder på två vinterbilder.
Tagen med min nikon coolpix S5100
skymning vid ån

Skymningsdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0