SEMESTER!!!!!

Gissa vem som har semester!! JO JAG!!
De ska bli så himla najs!
Har längtat i flera veckor nu =)
Så hoppas bara att vädret är med mig. Ska iaf och bada med familjen i morgon om
det är fint väder.
Sedan blir det marknad.
På söndag ska jag umgås med My då hon é nere en sväng i Hbg.
Annars bor hon typ 80-90 mil från mig. Så man får passa på.

Nu ikväll har vi grillat. Sambon ligger redan och sover sedan en timme tillbaka.
Han börjar bli gammal haha.. Lite tråkig är han allt!

Har varit ute och plockat jordgubbar i trädgårdslandet också.
Mumma säger jag bara!
Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i soffan.


Kommentarer
Postat av: feelicia

- allt bra med dig? :D

2010-07-04 @ 10:05:41
URL: http://rosvitastrumpor.blogg.se/
Postat av: Hanna

får du tråk på din semester så hör av digingen baktanke alls där=)kram kram

2010-07-04 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0