Måndag 22 Mars

Måndag eftermiddag nu.
Helgen é förbi. Har mått riktigt risigt hela helgen. Och vet inte vad det e som e fel.
Mår fortfarande konstigt.
I lördags träffade jag iallafall Maria. Vi åt och drack gott trots min feber.
Det var jätte trevligt :)
Söndagen spenderades mestadels nerbäddad i soffan förutom att vi var en snabb runda hos min lillebror som fyllde år.
Sedan hem o bädda ner mig igen.
När jag vaknade idag mådde jag lika konstigt. Hmm...
È så trött på mig själv. Varför mår jag aldrig bra liksom?!

Iallafall idag har jag vari uppe på Jsson och beställt nya jobbe skor.
Ska ju börja jobba på måndag igen. Inget jag ser fram emot direkt. Men man måste ju ha sina pengar :P

Nu ska jga bädda ner mig i soffan igen och vila. Men först ska jag kolla dagens post, Såg att vi
fått deklarationerna också :)

Förlåt att jag inte svarat på era kommentarer. Men jag har inte orkat och inte varit ute på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0