22.02.2011

Tisdagen är kommen och jag hade igentligen ett möte med psykologen idag kl 13.
Men han ringde tidigare imorse och ställde in pga sjuka barn.
Så fick en ny tid på fredag kl 9 istället.

Inte bara det, idag firar sambon och jag 11 underbara år tillsammans.
Men vi ska fira det påfredag istället, med bla restaurangbesök.

Senare idag ska jag städa upp inne i gästrummet då vi använt det som föråd och bara ställt in
massa saker där.
Min lillasyster kommer inatt när hon slutat jobba så hon måste ju kunna komma åt sängen där inne.
Imorgon så ska hon och jag en sväng till öb och ikea för att kompletera
med fler saker som hon glömde köpa sist. Sedan blir det nog ett fika besök hos morfar innan hon kör hem.

Sedan hoppas jag att mina nya glasögon blir färdiga i slutet av veckan också. Vill ha dem nu ju.

Nä nu ska jag fortsätta här hemma.
Ha en skön tisdag.


Kommentarer
Postat av: Nina♥

Hej, fin blogg du har! :D <3



Såg att du är med och tävlar om ett tandsmycke hos "Adara", jag tävlar också ut ett sådant, så du får gärna vara med och tävla, för att ha större chans.



Har även igång lite andra tävlingar, kika gärna in! Kram!

2011-02-22 @ 14:52:15
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0