Gäsp...

Gud jag är helt slut i rutan ikväll....
Varit iväg och igång med syrran hela eftermiddagen. Sedan fixade jag min överraskning till älsklingen som han fick av mig i 11 års present. Han blev riktigt glad och gillade den jätte mycket :) Så vi satt upp den i kväll( Han fick en tavla som jag gjort.) Jag köpte canvas duk eller papper som jag printade ut på. Blev riktogt läckert.
Vi har även satt upp väggtexten idag :)

Min älskling hade tänkt köpa en parfym till mig.
Men jag sa till honom att jag vill ha något användning för här hemma. Så jag fick en ny byrå eller vad man ska kalla det till hallen. Ska hämta den i morgon :)

Bilder på min tavla och allt kommer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0