Kan inte sova

Inget ovanligt att jag inte kan sova.Suck.
Kunde jag inte natten till fredag heller. Sov ett par enstaka timmar på förmiddagen.
Ringde citykliniken igår o prata med en sköterska o fråga om hon kunde höra med min läkae vad jag skulle göras eftersom sömntabletterna inte fungerar längre på mig, hennes svar var att hon kunde inget göra.
Så jag får vackert vänta tills den 16 när jag ska på återbesök. Tycker det är klödd mest hela tiden :(

Jag är trött på att inte kunna sova. Jag kan inte ens vila en timme på eftermiddagen då jag heller inte kan somna.

Iaf så var Maria en av mina äldsta vänner på besök igår fredag. Underbart.
Vi hade supertrevligt satt och prata och hinka massa kaffe. Timmarna sprang iväg som vanligt.
 Massa skratt vilket jag behövde :)



Vi tog ett porträttfoto på oss också som vi ramade in vars ett och ha som minne av varandra eftersom vi ses så sällan.


Kommentarer
Postat av: ida lundin

jättefin blogg! :)

2011-02-05 @ 13:13:41
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbar bild :) Vad gör du?

Kram

2011-02-05 @ 19:51:45
URL: http://fotobysandra.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman. Så fin bild på er. :) Alltid kul och ha bilder på vänner, så man kan kolla på dem när man kanske känner sig lite deppig.



Har du lust att ses i veckan?

Kram

2011-02-06 @ 10:38:34
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0