Snart dags att sova

Jag är ruskigt trött idag. Antagligen för att jag hade en jobbig natt och inte kunde sova.
Har sovit ett ex antal timmar idag men är fortfarande helt matt i kroppen.
Mamma var här innan ikväll o klippte mig. Det åkte av ett ex antal centimetrar. Håret var väldigt slitet så lika bra o klippa de ordentligt. De blir så tunt i topparna annars.
Skulle färgat de också men orkade inte. Får göra det i morgon.

Imorgon ska jag även på ett besök till psykologen. sedan blir det bara till att ta det lugnt. På fredag kommer Maria och umgås. Sedan ska vi fixa o dona här hemma ihelgen.
Och på måndag är det dags för en sväng till ullared med mamma.
Det behövs nu. Behöver lite shoppingadrenalin :)

Nu ska jag gå o slå huvudet i kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0