Ice Tea

Ja som rubriken lyder så köpte jag två nya drickor idag.
Jag har ännu inte smakat dem. Men hoppas att det är goda.
Om inget annat var flaskorna fina.



Annars har det mest varit lugnt idag. Tog en promenad  när jag vaknade  var väldigt skönt. Sedan gick jag inom affären och köpte lite frukost.

När vi ätit så kollade vi lite olika filmer på tvn, tror till och med att jag somnade en stund..
Vid två tiden körde vi o handlade lite mat på city gross, sedan gjorde jag tacogratäng var så sugen på de.
 Nu tittar vi på Tjena kungen på kanal 5. Vi ska strax ta en promenad sedan vika all tvätt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman. Ja, jag hoppas på och tillfriska ordentligt under morgondagen. Jag har nämligen ett ganska så viktigt möte på tisdag inne i HBg kl. 10.00 och det vill jag helst inte boka om. Sedan fyller du ju år också på onsdag. :) Kram

2011-01-02 @ 19:18:54
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0