Suck och åter suck

Nog för att jag mår dåligt redan pga depresson, ångest.
Ställde mig på vågen idag då jag kände mig lite svullen. Och jag höll på att trilla av chocken.
Jag har gått upp nästan åtta kilo på två veckor.
Jag visste att de skulle hända.
Det är mina tabletter som gör det. Och det är riktigt hemskt. Det var lika dant förra gången. Visst försvinner kilona igen när jag slutar med dem. Men detta får mig att må tio gånger sämre.
Så jag började morgonen med en lång skön promenad och det var kallt som bara den ca 10-.
Såg två ekorrar på vägen med.

Sedan körde jag o lämnade ett par skor till pappa och drack lite kaffe.
 Sedan drog jag och hämtade upp Danni och vidare iväg och köpte en crosstrainer.
Nu har jag mekat ihop den.
Ska strax ställa mig på den sedan blir det en skön dusch.
Nu jävlar får det bli skärpning på både mat o soffslöande.
Jag vill kunna se mig i spegeln och vara nöjd med mig själv för det är det viktigaste av allt.
Att man är nöjd med sig själv. Skit i alla abndra det är jag som ska leva i min kropp och med den.

Jag har bara ett problem. SOCKER!!!! Jag är grymt sockerberoende och har alltid varit. Jag älskar cola och choklad. Men nu får det bli så att man bara äter och dricker de på helgen.

Men men nu får jag sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0