Tråkigt

Jag har tråkigt. Det är tråkigt o bara ligga framför tvn.
Iofs så var jag ute på en promenix för en stund sedan, skönt med lite frisk luft.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Körde o handlade kattmat innan idag. Men mäskte ganska snabbt att jag inte ska köra bil.
Då då tabletterna gör att jag ser lite dimmigt ja nästan suddigt. Sedan känner jag mig inte yr men
Liksom hjärnan hänger inte med  o reagerar segare eller vad man ska säga. Ja man kan väl siga att de e liy´te yrsel över det hela.
Skulle igentligen kört hem till mamma och ätit middag, men jag vågade inte sätta mig bakom ratten.
Hoppas att de försvinner. Jag har nog aldrig haft så stora pupiller iaf.
Men men. Jag oroar mig mest för hur det ska gå o köra nu när jag börjar jobba o så.

Ska iaf träffa Petra imorgon eller torsdag. Tänkte att det hade varit skönt o gå en sväng i natursköna Kågeröd.
Om de nu e väder till de vill säga. Och sedan bara sitta o prata massa. Man behöver det ibland.
Baka nu någon god kaka gumman gärna något med choklad.Haha :P

Nä men nu ska jag ta en dusch för jag får såna vallningar/ svettas extremt av pillerna lika så om natten
vaknar o är helt blöt. Ysch...


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Jo vi bor i hus :o)

Vad är det för piller du tar!? :S

Hur mår du!? Hur mår foten!?

Kram!

2011-01-19 @ 13:25:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0