Wiee

Idag fick jag mitt tandsmycke som jag vann hos ADARAS


Dålig bild men det är i 18k vitguld, den är yttepytteliten lagom diskret.
Så på måndag ska jag ringa tandläkaren.

Annars har inget jätteintressant hänt faktiskt.
Jag började jobba igår på 3h. Fast jag satt och pratade med chefen o den så kallade arbetsledaren.
Sedan körde vi upp och köpte nya kläder och skor till mig. Fast skorna kommer väl nästa vecka.
sedan åkte jag hem.
Mådde ännu sämre när jag kom hem från jobbet. så la i stort sett pall på soffan resten av dagen.
Sedan tog jag mina sömnpiller. Lik förbaskat så vaknade jag vid halv fyra och bara låg och vred och vände på mig med ångest och allt vad det innebär.
När klockan ringde vid sextiden gick jag upp och gjorde mig klar för jobb.
Men jag klarade inte de, klarade inte ens att ta mig utanför dörren.Suck :(
Tog en lugnande och la mig på soffan. Sedan hade jag tid hos psykologen kl 10 och jag tvingade mig själv dit idag
fast jag inte kände för det alls. Men jag gör det ju för mitt eget bästa.
Och det var bra och prata av sig. Han tyckte att jag blivit sämre sedan sist jag var där.
Och jag sa till honom att jag tänker prova jobba igen på måndag, så lätt ger jag inte upp. Då har jag iallafall försökt, för jag vill ju. Men går det inte så får jag kontakta läkaren direkt.
Och jag måste tänka på mig själv. För bara jag vet hur jag mår och vad jag klarar.
Snart skickar de väl mig till St lars också..Nä men skämt och sido.
Det är inget roligt alls.

Jag tvingade ut mig på en lång promenad innan i duggregnet med handsfreen i öronen och lyssnade på radion.
Den friska luften hjälpte lite.

Nu ska jag se Lets dance sedan ta en varm dusch.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är verkligen inte kul att läsa att det inte går åt rätt håll,även om jag förstår att det är ännu svårare för dig än vad du egentligen skriver här.

Man märker att du verkligen vill och vill försöka men det räcker inte alltid.

Inte lättare blir de när man ska börja jobba och har press på dig att man ska upp och jobba en viss tid och vara pigg och kry då.För din kropp vill ju något annnat.

JAg hoppas innerligt att det snart blir lite lättare,för din skull.

massa kram

2011-03-21 @ 09:33:02
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: patricia

tack så mycket.

ska nog gå bra imorgon.

hoppas du mår bra.

kram

2011-03-21 @ 12:16:43
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad bra att tandsmycket kom fram!! :D Skulle vara kul om du lägger ut en bild på hur det blir! :D Jag funderar nämligen själv på att sätta dit ett tandsmycke. ;)

2011-03-21 @ 22:29:17
URL: http://adaras.se
Postat av: kristin

vad fint!

2011-03-22 @ 02:16:32
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0