Kan inte sova.

Nu två glas oboy senare och tv serien generation fett på trean kan jag inte sova.
Har säkert med läkarbesöket att göra. Tycker inte om läkarbesök. Och än mindre vänta på svar.
En del av vet att jag inte kan jobba för foten inte e bra. Men en annan del av mig tror att det blir jobb på måndag hur nu det ska gå till.
Men det får vi ju se i morgon.

Efter läkarbesöket ska mamma och jag ta en fika på Mormors skafferi. Där e så mysigt.
Sedan blir det en titt inne på Lagerhaus ligger sidan om.
Jag har nämligen tre julklappar kvar dvs mamma pappa och mysan.
Men det ska nock fixa sig.

Varför kommer alla dyra räkningar i december??
Tycker denna månad kunde varit räkningsfri :)
Skatten på min bil och våra livfärsäkringar har redan trillat in. Nu väntar jag på tv-licensen eller radiotjänst som det heter.  Sen alla andra räkningar :P
Ja men sånt e livet.
Det går ingen nöd på mig.


Nä som sagt jag ska prova somna nu då och hoppas på en bra dag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Katja

Tycker iaf man borde få vara hyresfri i december.. hihi.. vissa företag har ju att man betalar bara hyra i tio månader, inte november och december.. :) Hihi..

Korvlåda.. det är pasta, gnocci.. äggstandad med thai green curry i.. så chorizo korv och diverese kryddor så in i ugnen cirka 40 minuter en timme, på slutet in med ost också ;) Mums.. så gottigt.. hihi..

Du MÅSTE bli sjukskriven tills foten är bra, du kan inte gå på den juh.. blir värre då..



KRAM <3

2009-12-10 @ 23:09:09
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; mm jo hittade papprena, men nu har ja istället ingen lust eller ork att göra nåt! så ja tar de nån annan dag..hehe

De e jobbigt som fan när man inte kan somna :/

2009-12-10 @ 23:14:44
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: kitty

Great ! :) jag känner också att jag borde dregla kudde. Men tror du man kan det eller ? NAE.

Gott med oboy du : ) kram

2009-12-11 @ 04:30:49
URL: http://thekittycats.blogg.se/
Postat av: Petra

Mormors skafferi är underbart. :) Dit vill jag också... men skola hela eftermiddagen för min del... blä.... Lycka till hos doktorn. Kram

2009-12-11 @ 09:30:16
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: katta

Hej sara.

Ja jag har en blogg. Men det har inte blivit av att jag skriver så mycket.



Kram

2009-12-11 @ 15:40:24
Postat av: Malin

Hej hej hur e de me dig då? fick du sova nåt i natt eller? ja kanske sova 2 timmar :/

2009-12-11 @ 15:40:38
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0