Ännu en sömnlös natt

Ja tror jag sovit en timme inatt där emellan så har jag bokstavligen legat o bölat av smärta :(
Detta är ju vansinne. Jag är så trött att jag mår dåligt nu. Men ska ta en ipren o en panodil nu.

Sedan när sambon vaknar ska jag skicka iväg honom till apoteket o köpa sår tvätt,
för idag ska jag byta förbandet själv och tvätta de och på med nytt.

Igår åt vi plankstek som jag så länge varit sugen på. Mumma. Älsklingen beställde och hämtade hem :)


Så fort jag blivit bättre och kan gå så får det bli en tur till ullared.
Det har jag förtjänat nu med all denna smärta.Så jag får ju ha något positivt att se fram emot.

Nä nu ska jag göra mig lite kaffe o ta tabletterna.

                                           


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, jag tycker verkligen synd om dig.

Hoppas att det blir bättre snart.

Kram

2009-09-19 @ 09:23:03
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0