Lite fakta....

Du heter: Sarah
Smeknamn: Hmm ingen aning
Låt, som när du är ledsen, sörjer till: Vet inte
Beroende av: Mina vänner och familjen
Vad tror folk om dig: Jag hoppas att de tror och tycker bra saker om mig
Stämmer det: Ja
Vad får du oftast komplimanger för: Mina fotografier, och min kreaktivitet
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv helt enkelt
Brukar du skratta för dig själv: Ofta
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Ring hem till mig  från Helena
Var bor du: Utanför Helsingborg
Trivs du där: Absolut det är nära till allt
Husdjur: Två katter
Hur svarar du i mobilen: Ooh det beror på vem de e som ringer
Vem ringde du senast: Helena
Vad sa den du senast pratade i telefon med: Inget jag tar upp här
Antal timmar sömn inatt: 5 h
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Brukar komma tidigare
Hur känner du dig nu: Lite trött, har ont i foten
Vanligaste färg på dina kläder: Blandat
Vad tycker du om fötter: Vidrigt
Vad saknar du: Att må bra
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut =)
Favoritdryck på morgonen: Juice, kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-02
Är du blyg: Ibland kanske
Sysslar du med någon idrott: Idrott vad är de.Haha
Tror du på kärlek vid första ögonkast: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmm bra fråga
Är du nöjd med ditt liv: Ibland ibland inte
Är du bortskämd: Nej faktiskt inte speciellt
Vad gör du imorgon: Imorgon ska jag ta stygnen  sedan äta middag med mamma
Vad är det värsta du vet: Det finns så mycket, men folk som utnyttjar en
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag faktiskt.
Vad är det finaste du fått: Ingen aning
En speciell dag du minns: När vi köpte huset
Du samlar på: Klockor och skor :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm beror på
När grät du senast: I söndags när jag snubblade och trampade på min nyopererade fot :(
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala på huslånet, tagit tjänstledigt, renoverat badrummet
Vill du gifta dig: Vet faktiskt inte, tycker inte att de är något speciellt
Vill du ha barn: Kanske, men som det känns just nu...Nej
Är du musikalisk: Haha näee
Vad dricker du helt när du är törstig: Vatten ibland cola
Bor dina föräldrar tillsammans:  Jadå
Har du någon gång gråtit dig till söms: Ja det har hänt
Biter du på naglarna: Nej
Har du någon mani: Hihi Japp när jag köper heminredning Måste ha jämnt par av allt tex ljusstakar måste jag ha två lika dana samma med blommor osv osv

                                   


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Grannens hund blev friröntgad, så nu gäller det bara och vänta och hoppas. :) Kram

2010-08-25 @ 19:40:31
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sandra

Idag har jag haft besök av farmor och vi har shoppat.

Hur ska resten av kvällen spenderas?

Kram

2010-08-25 @ 21:25:21
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0