Måndags ångest....

Tycker denna låten är så fin.
En cover på Lars Winnerbäcks- Om du lämnade mig nu
Gjord av Daniel Norberg och en ex flickvän.



Har fruktansvärt tråkigt idag alltså. Det är fruktansvärt jobbigt och frustrerande att inte kunna röra sig,
och kunna göra något. Bara som att ut och gå en sväng hade varit underbart.
Eller ta bilen och köra till någon av mina underbara vänner.
Känner mig fruktansvärt ensam idag. Men så är det ibland.

Har nog tittat på allt jag hittat på nätet. Kollat massa filmer på tv osv.
Jag vill ut och fota jue. Men det dröjer några veckor tills de kommer hända känns det som.
Får väl dricka upp mitt kaffe och och äta min kanelbulle..
Ingen sambo som kommer hem idag heller för den delen :(

Ikväll är det Fångarna på fortet. Alltid något jue!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Katja

Åh kanelbulle med.. harkel, smör på är så gott.. haha.. pinsamt men sant!

Det är bra idag, spännande med mötet på torsdag, får hoppas jag kommer igång snart med något.. måste skriva upp lite ställen vart jag kan tänka mig arbetsrehabilitera på!

Såg du fångarna på fortet? Kram!

2010-08-24 @ 13:52:34
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0