28.12.10

Tisdag idag. Har fåt för mig att det är onsdag.
Hmm. Men men.

Har igentligen inget speciellt att skriva.

Har varit iväg med mamma en runda idag på rean.
Fyndade ett par jeans och ett pat leggins för 150 kr.  De kallar jag fynd.
Sedan piercade jag två nya hål i örat idag så nu har jag sju. Men vill klämma in två till minst när dessa har läkt.
Är så rädd för infektioner men man får tvätta de imellanåt.

Ställde mig på vågen innan för det känns som jag gått upp i vikt.
Och det stämde mycket bra sist jag vägde mig stod vågen på 61 och idag stod den på 64,8
Skräckslagen. Jag hatar detta. Och jag vet att det är tabletterna som gör det för det var det sist då jag gick upp tio kilo. Det låter kanske ynkligt men jag e rädd om min vikt fast jag kan sitta o trycka i mig skit o inte träna.
Men det får mig att må så dåligt för det syns o jag känner det o ser det.
Det värsta e att det bara sätter sig på två ställe o det är magen och ansiktet.
Jag önskar att jag hade tillräckligt stark vilja så jag hade kunnat asa mig iväg o träna men det har jag inte.
Och ingen vill ju följa med heller. Önska att sambon hade 7-4 jobb så vi kunde tränat tillsammans.
Men jag får börja ut o gå igen o sluta trycka i mig hela tiden :(

Var hemma hos petras mamma innan och titta på tv med petra o flabba lite, alltid lika trevligt. :)

Väntar iaf ett trevligt paket nästa vecka med posten.

Nä nu ska jag ta och lägga mig är riktigt deppig ikväll.
Men idag mycket pga att jag inte är nöjd med mig själv. Jag måste återuppta min träning så jag kan se mig själv i spegeln o vara nöjd.


Kommentarer
Postat av: cattis

vilken fin blogg du har!



Ska vi följa varandra på bloglovin? <33

2010-12-29 @ 12:09:37
URL: http://catheriines.blogg.se/
Postat av: cattis

sv: jag följer dig nu! :) Säg till när du har lagt till mig me :)

2010-12-29 @ 12:28:53
URL: http://catheriines.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Vad gör du?

kram

2010-12-29 @ 14:11:59
URL: http://enligtsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0