Annandagen

Ja nu e julen näst intill slut. Skönt måste jag säga.
Har iaf haft en trevlig jul med massa mys.
Julafton spenderades hos familjen Kullenberg med morfar också. 
Var jätte mysigt. Kollade kalle sedan åt vi gott  och tittade på julprogram på tvn.
Lite kaffe och julklappsutdelning blev det också :)
Sedan ris ala malta. Mums.

Vi spelade in Rummy vilket é skit roligt :)
Älskar kortspel.


Fick en del i julklapp också.
En Bosch Tassimo
En Nikon kamera
Ett armband
En plånbok
En ljushållare för tre värmeljus från cult design
Massa triss och andra lotter
Pengar
Handukar
duk
En skål med tre blockljus
Strumpor
Gardiner
En stor tomte


Sedan ska jag till Danni o öppna julklappar också. Har inte gjort de än:)

Nu ska jag köra bort till återvinningstationen o slänga lite skit. 


Kommentarer
Postat av: patricia

du har också varit snäll ser jag :)

Vad blev det för nikon kamera?hoppas du ska trivas med den :)

hoppas där var en massa vinst på lotterna :)

kram

2010-12-26 @ 19:39:57
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0