Dag 10. Det här hade jag på mig idag.

Idag har  jag först haft påmig ett par av mina sköna flanell pyjamasbyxor, raggsockar och en av sambons stora t-tröjor.
Sedan byta jag om till ett par svarta mjukisbyxor och en grå topp och jacka
och gympadojjor när vi körde o tvättade bilen.

När vi kom hem bytade jag om till mörkblå jeans och tog en röd långärmad tröja på mig.
Min sköna svarta halsduk och en rosa mössa, min vita parkas och mina uggs.
Mamma och jag skulle ut o traska i skogen och fota lite.

Sedan när jag kom hem tog jag en lång stickad kofta på mig.

Nu sitter jag i mina pyjamasbyxor igen o raggisar o t-tröjan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0