Maginfluensa :(

Usch och bläää.
Magen började bråka igår eftermiddags och det blev massa toalett besök.
Sedan vid halv tolv i natt var det dags att börja spy också. Suck.
Nu ligger jag på soffan med avslagen cola o tittar på Hem till gården. Ska strax försöka sova en stund till.
Hoppas innerligt att jag inte smittar sambon eftersom han var hemma igår.
Men men. Vila var det ja. Sedan ska jag ringa och avboka min frisörtid också.
Klippte mig aldrig igår eftersom jag mådde dåligt så ändra tiden. Men jag får byta igen helt enkelt.

Ser att solen skiner ute  och det hade varit skönt med en skogspromenad. Men men.
Ha en skön tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0