Mätt och trött

Jag och min älskling var ute på media markt innan i eftermiddag och skulletitta lite eftersom de hade 20 % på alla varor. Så jag ville kolla objektiv och ny väska.

Visade sig att alla objektiv till nikon var slutsålda. Men det är inte konstigt. Jag ville ha ett  nikkor 70-300 vr
efterson man kunde köpa de för en 36oo typ iställt för 5ooo. Men men och alla gollas väskor var slutsålda. Suck...

På vägen hem körde vi inom Netonnet o tittade där hittade jag ett nikkor 55-300 vr fanns ett kvar desutom billigare än mediamarkt. :)
Köpte den nya golla väskan med men i vit som  jag igentligen inte ville ha. Men de var den jag fastnade för o fär är alla fack man behöver. Så idag är jag happy :)

Nu ska vi äta varsin glassbåt, kommer lägga sig fint ovanpå potatisgratängen o köttet ;P



Kommentarer
Postat av: patricia

aha trodde du hade köpt en ny systemkamera som du köpt nytt objektiv :P

roligt när man vinner på lotterna,även liten summa är trevligt :)

2010-12-27 @ 11:57:57
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0