Mitt år 2010

Stulade denna av Petra :)



1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
     Ja, Jag har opererat mina fötter eftersom jag har lidit av hallux valgus, har dock en operation kvar.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Hade faktiskt inga.

3. Blev någon/några av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
    Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
    Ja min älskade mormor gick bort i höstas :(

5. Vilka länder besökte du?
    Haha inga.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
    Nja bättre hälsa och välmående.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
    31-08-10 Dagen då min mormor gick bort.

8. Vad var din största framgång år 2010?
    Tog tag i att gå till ortopeden o få operera mina fötter. 

9. Största misstaget?
    Kan inte komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     Sjuk o sjuk jag opererade mig, sedan har jag haft influensa  och maginfluensa.
     Depression o ångest.

11. Bästa köpet?
     Mitt nya obkektiv  ( Nikkor 55-300VR )
     Och min lilla Nikon Coolpix S5100

12. Vad spenderade du mest pengar på?
      Köket som vi renoverade Och en ny bil.

13. Gjorde något dig riktigt glad?
      Ja när jag köpte mitt nya objektiv Och när vi blev färdiga med köket.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
      Ingen aning.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
       Nog blandat både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Tagit tag i mig själv och börjat träna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      Mått dåligt.

18. Var tillbringade du julen?
      Hemma hos mina föräldrar.

19. Blev du kär i år?
      Nej.

20. Hur många one night stands?
      Ehm. Nä inga alls haha.

21. Favoritprogram på tv?
       Lite blandat.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
      Nää.

23. Bästa boken du läst i år?
      Camilla Läckberg böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
      Hmm kommer inte på någon.

25. Något du önskade dig och fick?
      Hmm jag brukar få det jag önskar mig. En kamera, en kaffemaskin.

26. Något du önskade dig och inte fick?
      Nej.

27. Årets bästa film?
      Bra fråga men Benjamin Button kanske.

28. Vad gjorde du på din födelsedag år 2010?
      Hade kalas för familjen. 

29. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
      Haha ja 10 miljoner på banken. Drömma får man :P

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
      Mycket jeans och leggins sköna tröjor.

31. Vad fick dig att må bra?
      Mina nära och kära.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
      Typ ingen.

33. De bästa nya människorna du träffat?
      Hmm ingen aning.

34. Planer inför 2011?
     
Må bra i mig själv, börja träna, renovera badrummet och installera en kamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0