Nyårsafton

Japp det är det idag. Och jag är fasligt sugen på vin. Men får inget dricka pga mina tabletter :(
Men så kan det vara ibland.
Skulle igentligen firat med våra vänner Petra och Benny idag men pga att det inträffat en sak så blir det inget :(
Så vi firar hos mamma och pappa istället.

Hoppas att det e så pass bra väder så man kan se alla fyrverkerier ikväll :) tycker det är så fint att titta på.

Annarshänder det inte ett skvatt idag. Jag måste ta mig i kragen och städa dammsuga damma och torka golv. Fixa lite med tvätten och så.

Sedan ska jag ställa mig och göra en mumsig fruktsallas som jag varit sugen på i två dagar de kan passa bra tills eftermiddagsfikat  :)


Önskar er ett gott slut och ett gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0