Torsdag

Redan torsdag idag. Dagarna går så fort.
Jag är mest trött hela tiden. Det är jätte tråkigt och inte ens orka eller ha energi  till att fika med någon.

Men det kommer väl att gå över så småningom.
Mår helt kasst fortfarande.

Var ju hos doktorn i måndags och fick tillbaka mina antidepressiva plus lugnande.
Blev sjukskriven 3 veckor.
Ska gå i samtalsterapi.
Skoj. Vad har jag gjort för att förtjäna att må såhär. Helt sjukt ju.
Men men det reder sig nog.
Tar en dag i taget utan en massa måsten.

Idag kommer syster yster. Hon ville dra med mig till väla. Men vi får se. Jobbigt att vara ute bland så mycket folk.

Nu ska jag äta frulle sedan sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0