Filmtittande

Idag har Mysan varit här..Vi har haft det riktigt trevligt.
Har suttit bakom huset i skuggan och käkat vattenmelon och snackat massa. =)
JAg har fått solexem igen. Jag fattar inte detta alltså. På armarna och på låren. Suck.

Nu ikväll har jag varit ute och plockat en fin bukett av massa lila blommor. Det är säkert ogräs. Men fina var dem =)

Nu ska vi käka våra hemmaodlade jordgubbar. Det är riktigt goda vill jag lova.
Ska titta på Sherlock Holmes också. Sedan blir det sängen om jag inte kommer att klia ihjäl mig.

Har inte bestämt vilken dag jag och mamma ska till ullared. Vill ju inte gärna åka dit när det är så fint  väder.Men vi får se.




Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Vad tyckte du om Sherlock Holmes igår? Vi såg den för ett tag sedan och jag gillade den filmen. :) Kramis

2010-07-05 @ 09:53:48
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0