Lördagsmorgon

Japp lördag idag =)
Har varit vaken i en och en halv timme nu. Sambon sover fortfarande.
Funderar på att väcka honom strax.
Jag vet inte om vi ska åka och bada med mina föräldrar idag eller om vi ska köra till Ystads djurpark. Är lite sugen. Får fundera ett slag till.

Annars inget planerat. Ska måla köksluckor i kväll tror jag. Måste ju bli färdig någon gång.
Köpte ny bikini igår så får väl inviga den idag om vädret tillåter.
Men tycker att vädret är en smula konstigt. Då de e varmt som bara den men ändå molnigt.
Jaja vi får väl se vad dagen bjuder på. Får iallafall dra upp sambon nu =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Själv har man precis gått upp. Sov länge idag och nu sitter jag här och orkar inte göra något. Känner mig helt tung i hela kroppen... men... det blir väl bättre under dagen. Ska på kalas vid kl 13-14. Kram

2010-07-10 @ 09:45:25
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag blir det sol och bad!

Hur är det med er annars?

Kram

2010-07-11 @ 09:51:31
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0