Planterat en massa idag =)

Var och köpte blommor till trädgården innan idag =)
Vet dock inte vad det är för blommor :P
Sedan har jag målat lite köksluckor. Snart kan jag lacka dem.

Vid sex tiden bjöd Dannii på middag, det blev potatismos, fisk och ärtor.
Det var riktigt gott med mat då jag totalt glömt bort att äta något idag.

Sedan kom pappsen med sin åkgräsklippare och klippte gräset till oss. DÅ jag inte har hunnit.
Såg ut som värsta jungeln.Haha.
Men nu é det fint igen. Sedan rensade vi massa ogräs på gården.

Så nu är det ganska skönt att sitta ner.
Har hållt igång sedan åtta i morse.
Och jag som har semester.Det skulle man inte kunna tro då det finns en väldigt massa måsten
här hemma. Men så är det att bo i hus.
Elektrikern kommer på onsdag och fixar ett nytt uttag i köket till mig och kopplar in ugnen =)
Hoppas att vi orkar kakla nästa vecka också.

Igår var ju mamma och jag i ullared och shoppa loss. Visar sakerna en annan dag.
Fick iallafall mycket grejer som behövdes. Det är ju skandal första gången jag är där i år.
Har inte haft ork och tid att åka dit, sedan operation av foten osv.
Jag brukar ju vara där 2- 5 ggr om året. Haha
Jag älskar att shoppa där. Men nu får det vänta tills jul.
Hittade iallafall en skit snygg vinterjacka. Japp jag är tidigt ute i år.Lika bra.
Nu ska jag ta mig ann tvättberget i grovköket, suck. Måste tömma diskmaskinen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0