Rabarbersaft



I måndags så gjorde jag och mamma rabarbersaft. Väldigt enkelt och supergott =)
I morgon så är vår fläderblomsaft också färdig. Hoppas på ett lyckat resultat då det är första gången =)

Dagen idag har varit upp och ner. Känner mig så stressad hela tiden. Varför vet jag inte riktigt. Och så vill jag ha färdigt köket så klart. Elektrikern var här och kopplade in ugnen idag iaf. Skönt att kunna laga mat igen.
Syster kom vid halv två sedan begav vi oss till stranden för sol och bad. Var superskönt.
Blir bad i morfon om vädret tillåter. Syster kommer  vid tre i natt när hon slutat jobba och sover här :P Så vi kan köra när hon vaknat. Ska bara och köpa ett strandsätt med två rack och boll så man kan spela i vattnet =)

Nu ska jag kolla vidare på Miss Marple och äta min vattenmelon och körsbär!


Kommentarer
Postat av: Sandra - fotoblogg

Hej vännen! Hur ska denna dag spenderas?



Jag har ny blogg (tidigare thisissandra.blogg.se)

Kram

2010-07-16 @ 10:52:26
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0