Underbar lördag

Dagen har varit hur bra som helst.
Imorse körde vi och klippte oss. Sambon tog hela två och en halv decimeter på sitt hår ;P
Medans jag som odlar mitt bara tog en =)
Sedan bar det av till systemet. Där inhandlades det red gold - smultronvin. Hur gott som helst.
Och 4 olika cider sorter :P
Sedan kom mina föräldrar och min storebror och grillade. Hur mysigt som helst.
Nu e man lagom rund under tofflorna. Haha.
Vi funderar på att köra in o kolla på racet i kväll också. Men får se. Imorgon ska jag bege mig till Fastbergs och införskaffa mig fler blommor!

Av någon anledning så känns livet underbart just nu. Så det är bara att njuta av det.
Synd bara att jag inte kunnat njuta av solen idag då min kropp är full av soleksem :( Taskigt. Men men.



Foto: Jag
Nikon D3000 + Nikkor VR 15-55 mm


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Det är väl skönt att livet känns underbart. :) Önskar att mitt också kunde göra det.

Hoppas du hittar något kul på Fastbergs idag. :) Är det där de har en fin papegoja?



Nej, nu ska jag hoppa upp i duschen.. så jag slipper stressa. Ja, vi ska dit idag. Har jag sagt att jag ska ställa upp, så gör jag det. Kan inte bara strunta i det.



Kramis

2010-06-06 @ 08:37:33
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0