Wildflower

Onsdag idag. Alltså återstår en arbetsdag! Eftersom jag har semester på fredag då
min syster tar studenten =)

Har inte mått något vidare idag alls.
Trodde ett tag att jag skulle behöva gå hem från jobb. Men jag bet mig i tungan och kämpa på.
Hatar när jag har mina må dåligt perioder. Men det e depressionen/ ångest.
Hoppas bara att jag mår bättre i morgon. Vilket jag tvivlar på.

Iallafall så efter jobbet idag stack jag och hämta studentplakatet, jag beställt till syrran=)
Hoppas hon får sig ett skratt när hon ser bilden.
Vågar inte lägga ut bilden än då honläser min blogg emellan åt :P
Så bild kommer senare.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan bädda ner mig i soffan och mysa med min älskling. Känner att jag behöver massa kärlek idag :P

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0