2010.11.03

Har ingen bra rubrik idag. Tycker det är dö svårt att hitta på en bra. Men men.
Onsdag idag så jäkla skönt en dag kvar o jobba denna vecka förutom två timmar på fredag :)
Ska på gravsättning av min mormor på fredag så jag har fått jobba in fyra timmar för att få sluta tidigare. Trots att jag har både semesterdagar och komptimmar att ta ut.
Men detta var villkoret för att jag skulle få va ledig.
 Suck!!

Iaf så blev mina planer ändrade igår då jag var tvungen att jobba till fyra. Jag hade bestämt fika med bästaste Petra halv tre... Men fick ställa in.
Så imorgon ska jag inte stanna en sekund längre än två för ska iväg o handla en snabb runda sedan kommer Petra :)
Ska bli superskoj o träffas o snacka massa skit. Var ju någon vecka sen sist vi sågs.

Efter jobb idag så var det bara hem o fixa middag till älsk kom hem så vi kunde äta. Han Skulle nämligen iväg igen :(

Längtar tills på fredag. Då ska jagoch hjärtat ut o äta sedan på lördag blir det en sväng till XXXLutz o handla lite möbler.
Älskar att göra hemmet fint. Roligare att komma hem till sitt fina hem också om man trivs.
 

Har föresten suttit o tittat på ams hemsida. Har hittat några intressanta jobb jag ska söka. Ska bara be Dannii hjälpa mig knåpa ihop ett nytt cv.
Känner att jag behöver nya utmaningar i mitt liv.
Att stå o stampa på samma ställe hela tiden ger ingen stimulans direkt. När man känner att man inte kommer längre eller kan utvecklas på sitt jobb så é det dags att ta tag i saken.
En sak är säker jag tänker inte jobba med de jag jobbar med idag länge till.
Jag behöver en ny utmaning. Något arbete där man jobbar med händerna till exempel.
Det tycker jag är givande.

Men nog om det finns många nyfikna snokare här inne.
Funderar på att lösenordskydda bloggen så man kan kontrollera de.

Nu måste jag titta på Arga snickaren sedan om jag orkar så blir det Greys anatomy.

Natti natt!!



Kommentarer
Postat av: feelicia

allt bra? :)

2010-11-04 @ 00:59:51
URL: http://rosvitastrumpor.blogg.se/
Postat av: Anna Horsner

Då hoppas jag på att få en nyckel=)



Ja, trivs man sådär så bör man byta jobb -håller med du! Det dumma är att man känner sig bekväm och söka jobb är allt annat än kul hehe... Sj skulle jag vilja plocka upp floristyrket igen - det roligaste jobb jag har haft! Men, får se=)

2010-11-04 @ 08:10:53
Postat av: Ann

Ja jag med, jag gillar att läsa de bekantas blogga (iaf de jag gillar som personer) speciellt nu när jag har massa dö tid i graviditetet. Så om du vill så glöm inte ge mig nyckel till bloggen, jag förstår ju att man inte vill dela allt med alla, speciellt då det finns idioter. :/ Kram

2010-11-04 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0