Dag 2, min första kärlek

Tidsinställt inlägg.


 
Hmm min första kärlek.
Man har ju varit tillsammans med en hel del när man var yngre. Men det var ganska obetydliga
förhållande för man var liten och hade nog ingen aning om kärlekens betydelse då.
Men låg och mellanstadiet räknar jag inte.
Min första riktiga kärlek träffade jag när jag var 14 år ca.
Vi hade gemensamma vänner och träffades mycket på byafesterna. Ja det var tider de.Haha.
Mattias heter han och är ett par år äldre än mig.
Vi började umgås mer och mer och jag hade alltid fjärilar i magen och svävade på rosa moln.
Han var helt underbar och brydde sig verkligen om mig.
Vi var tlsm ett tag sedan bröt han upp. Efter ett tag träffades vi igen och höll ihop ett tag.
Men sedan tog det slut på riktigt. Han krossade verkligen mitt hjärta.
Han var mitt allt, jag var så himla kär i honom.
Han var verkligen min första riktiga kärlek. Och än i dag har han en speciell plats i mitt hjärta.
Men det är väl så med ens första kärlek. Det är ju något speciellt.
Idag är vi vänner fast vi ses aldrig. Kan hända att vi stöter ihop när vi e ute o shoppar eller dyl.
Han är gift och har barn.

Ett år efter detta träffade jag min nuvarande sambo.
Också genom gemensamma vänner. Först var det väl inte kärlek direkt.
Utan vi umgicks mycket o festade en del tillsammans.
Men kärleken växte med tiden och blev starkare. Vid 16 års ålder blev vi ett par.
Och har hållt ihop sedan dess. Det vill säga 10 år och 9 månader på måndag nästa vecka.
Dvs 11 år den 22 februari :)
Underbart, skulle aldrig vilja vara utan honom:)


Kommentarer
Postat av: patricia

hoppas dom har hittat den till dig.

januari månad är nog lugnare där uppe.vet inte hur många gånger man blev påkörd där uppe i måndags,folk trängdes och allt.man tror det ska vara lugnt mitt i veckan men vad fel man kan ha också.

2010-11-18 @ 16:51:16
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

ni är inte kloka som åker dit i december :P

jag har kommit fram till det,man ska nog åka dit på eftermiddagen mot kvällen.då slipper man alla bussar och sånt.

2010-11-19 @ 09:10:28
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0