Dag 3, mina föräldrar.

Haha en liten rättelse. Fick en kommentar från Ann att jag inte skrivit Kågeröd :)

Då har vi kommit till mina föräldrar. Min mamma heter Carina och min pappa heter Lars-Erik men kallas för Lasse. Det är lika gamla tror de skiljer två månader mellan dem. Och nästa år fyller det 50 år :)
Mina föräldrar har varit tillsammans  och gifta väldigt länge. Det var 20 år när det fick min storebror -81, 3 år senare tittade jag ut -84 :) Året efter kom min lillebror -85 och lillasyster var en eftersläntare som inte kom försen -90

Min pappa är uppvuxen i Helsingborg och Påarp och mamma Billesholm och Ekeby.
Vi är en typisk Svenssonfamilj eller kärnfamilj.
Vi har under hela min barndom bott i hus i Ekeby och Billesholm. Senare
i tonåren flyttade vi till Landskrona o bodde då i lägenhet. Sedan flyttade hela familjen ut till Kågeröd.

För mig är mina föräldrara det bästa i världen. Det finns alltid där för mig. Jag vet att jag alltid kan ringa dem vad det än skulle vara.
Jag är dem evigt tacksam för allt det har gjort och hjälpt mig och min sambo med sedan vi flytta till eget hus.
Man kan alltid räkna med dem. Och det erbjuder sig att hjälpa  till om något har behövts gjorts här hemma.
Så jag är glad att jag och hjärtat har mina föräldrar. Utan dem hade vi aldrig kommit så långt med renoveringarna.

Mina föräldrar har format mig till den jag är idag och jag hoppas att det tycker de gjort ett bra jobb och att de är stolta över mig.
Hihi fast det vet jag att dem är :)

Mina älskade föräldrar. Skulle aldrig kunna leva utan dem !


Kommentarer
Postat av: Ann

meh hörru, du bodde i Kågeröd med, samtidigt som mig, hade vi bott där lika länge då eftersom jag är helsingborgare i grund och botten? /Ann

2010-11-19 @ 10:38:27
Postat av: patricia

får hoppas ni hittar något trevligt där uppe..jag älskade julavdelningen..men hade behövt en dag till där uppe.man kunde inte gå överallt.

vad gör du denna fredag då?kram

2010-11-19 @ 12:06:56
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Nja, den där tomtelatten smakade inget speciellt. Smakade som vanlig latte, så man blev lite besviken. :( Kram

2010-11-19 @ 22:41:51
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra-fotoblogg

Hej vännen! Vad händer idag då?

Kram

2010-11-20 @ 10:30:18
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0