Dag 4 lördag, Det här åt jag idag

Började lördagsmorgonen med att baka två  lantbröd.
Sedan kokte jag några ägg.
Frukosten bestod av två mackor från de nygräddade brödet med ost och jordgubbsmarmelad, två ägg
och två glas pucko.

Några timmar senare bakade jag och syrran lussebullar och när det var färdiga
åt vi några stycken.

På kvällen fick jag fikabesök av Dannii och barnen,
Då fikade vi på lussebullarna och saffrans skorpor. Till det drack vi Zoegas nya julkaffe med smak av kryddnejlika och körsbär, och julmust.

Sedan åt jag o sambon jordnötsringar och ostbågar och drack cola. Haha snacka om att bara
stoppa i sig skit en lördag.

Som ni märkte så blev det ingen middag hihi. Vi han aldrig med de och när vi kom på det så var klockan dö mycket.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon solstråle! Hur ska du spendera dagen idag då?



Puss & Kram

2010-11-23 @ 05:55:28
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0