Längtar såå

Efter helg och vila.
Imorgon är det fredag, så nice och jag slutar tolv.

Läste att de skulle vara möte också kl 13 på jobb om snön. Men jag har andra planer
och tänker inte stanna kvar tills dess.

Det är alltid likadant när de e något med jobb. Så dålig framförhållning.
Och eftersom jag redan planerat min fredag så tänker jag inte ställa in.

Veckan har gått väldigt fort och de är skönt, men lika så gör ju helgen.
Idag har jag skyfflat grus närmre bestämt 11 rullebörar har jag fyllt och puttat på mellan alla hålen på gården som jag försökt fylla igen.
Tillslut hade jag så ont i ryggen så jag gick o rensa rabatterna på framsidan i stället o slängda alla
döda sommarblommor som frusit sönder.

Nu har jag ätit lite middag och tagit en lång varm dusch.
Längtar tills vi renoverat badrummet för vi ska ha badkar.
Vi saknar de något fruktansvärt.
Att bara tappa upp ett riktigt varmt skumbad o bara ligga o njuta :)
Längtar!!!!!

Nä nu ska jag ta på mig pyjamasen o krypa ner framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon!

Vad gör du?

Kram

2010-11-12 @ 10:31:14
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj blåbär! Jag håller på att baka tekakor och sen blir det att laga trerättersmiddag :)



Hur ska du spendera din kväll?

Puss & Kram

2010-11-12 @ 17:49:34
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv:hej hej...jag lever=)vad synd du behövt vara hemma för din fot bråkat,för mest av allt vill man sen ska vara helt återställd...men det har den ej blivit eller?kanske behöver besöka läkaren igen?

ullared slipper jag gärna då jag egentligen ej har pengar+att de är innan jul och massa folk så jag känner inte riktigt för de men måste handla billiga julklappar som jag egentligen ej har råd med=/



beträffande kisen så hade jag självklart hjälpt dig om jag kunnat.Jag har ju under två år sj plaserat ut vildkatteungarna så jag känner ingen som vill ha fler katter.(sista kullen blev avlivad dock men hon hann få en del kullar)

det jag vet dock är att det räcker inte att bara ringa då oftast katthemmen har fullt.Det är bara till att ligga på alla katthem i närheten och säg som de är att du verkligen ej kan ta hand om katten.Jag va ju ikontakt med alla katthemmen runt om och först sa de nej men efter många om och men så ville de ta hand om kattungarna,men jag hade då redan hittat hem till dem.Så det gäller att ligga på.+ så gav ju några dig tips på forumet...har du lagt upp en annons på det forumet...hittekatter.se?

2010-11-17 @ 15:25:11
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0