Utmaning

Hittade denna utmaning hos en gammal skolkamrat.

Då kör vi.. 

Lovar du att vara ärlig?
Absolut
 Du heter:
Sarah
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Hmmm Många...
Beroende av: 
Cola, cigaretter min älskling och mina vänner.
Vad tror folk om dig:
Hmmm, svår fråga...
Jag hoppas att folk tror att jag är en trevlig glad o sprallig prick.
Som alltid värnar om mina nära o kära.
Stämmer det:
Nja; oftast gör det :)
Vad får du oftast komplimanger för:
Att jag är snäll och omtänksam, att jag har fina ögon och fin rumpa :P
Vad säger du för att imponera på någon:
Det beror på situationen.
Hur imponerar man på dig:
Man ska vara ärlig och rak.  Det fungerar bäst.
Brukar du skratta för dig själv:
Hahahaha, massa gånger :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
Okej då ses vi imorgon.Kram
Var bor du:
Påarp
Trivs du där:
Ja, det gör jag faktiskt :)
Äger du några converse:
Nope! inga skor som faller mig i smaken riktigt.
Sprit, cider, vin eller öl: 
Cider
Brukar du bli för full: 
Aldrig
Är du allergisk mot något: 
Ja, Skitsnack o falska människor
Hur svarar du i mobilen: 
 Sarah
Antal timmar sömn inatt: 
Sex timmar kanske. Sover fruktansvärt dåligt
Brukar du komma i tid:
Jepp, jag är slav under klockan, men min sambo är tidsoptimist
När mår du bra: 
När jag är med nära och kära
När blev du fotad senast: 
Ohh det var länge sedan gillar inte att vara med på foto
Hur känner du dig nu: 
Trött mår dåligt av min ångest och depression. Men är ändå glad.
Vad tycker du om fötter: 
Nej tycker det är äckligt med fötter
Vad saknar du:
Min sambo och några millar på kontot!!
Hade du en bra kväll igår: 
Nej kändemig ensam då sambon jobbade
Favorit dryck på morgonen: 
Juice eller oboy
Rakar du benen: 
Japp.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 
22-23 tiden
Är du blyg:
Ja lite faktiskt
Sysslar du med någon idrott: 
Nej jag är alldeles för lat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Ja absolut
Har du spytt offentligt:
Nej har kräkfobi så spyr sällan
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: 
Haha ha sex så klart
Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag, om man bortser från jobbet.
Men annars har jag allt jag kan önska
Är du bortskämd: 
Men kärlek. Annars nej!
Vad gör du i morgon: 
Imorgon är det fredag. Då jobbar jag endast två timmar. Sedan ska jag på gravsättning.
Äta ute på en grekisk restaurang och hämta en van som vi ska låna
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Ehm, ingen aning
Vad längtar du till:
Till den dagen jag kommer på vad jag vill syssla med.
Har du bra vänner och äkta vänskap:
Ja det tycker jag, några ytliga relationer också med de finns de ju alltid
Vad använder du för schampo:
Treseme eller hur de stavas
Hur gammal är du: 
26år o 11 mån.
Tycker du om någon just nu: 
Marabou vinter och min älskling
Gröna eller röda äpplen: 
Röda
Gillar du golf: 
Ehm, tror inte de
Vilken tid gick du upp idag: 
06:00
Har du sovit i din egen säng inatt: 
Mmm o den e så hård får ont i ryggen
Har du strumpor på dig nu: 
Ja
Är det okej att gråta: 
Absolut
När grät du senast: 
Begravningen av mormor
Vad skulle du göra om du vann en miljon: 
Betala lite på huslånet. Sagt upp mig eller tagit tjänstledigt och tagit massa fotokurser.
Renoverat badrummet och installerat annan värme i huset.
Gett lite till mina föräldrar
Bär du glasögon eller linser:
Glasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: 
Absolut inte
Har du piercing: 
Japp i tungan och öronen
Vill du gifta dig: 
Ja det vill jag väl någon gång
Vill du ha barn: 
Ja någon gång i framtiden
Solar du ofta: 
Nja ibland 2-3 ggr/ mån
Är du bra på att laga mat: 
Ja det tycker jag :)
Är du flygrädd?:
Ja
Hur vig är du: 
Haha som ett kylskåp
Är du musikalisk:
önska att jag var...
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten cola juice det som finns tillgängligt
Vilken är din favoritglass: 
Magnum
Tror du på ett liv efter döden?
Hoppas på det iallafall
Tycker du om sushi?
Har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: 
Godis ,choklad
Har du tandläkarskräck?
Ja det är ångest
Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
Tror faktiskt att jag är en morgonmänniska
Vilken ögonfärg har du: 
Blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja :(
Biter du på naglarna: 
Aldrig
Röker du: 
Ja tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du: 
Ehm host aldrig
Senaste låt du hörde:
Travie McCoy- Billionaire
Nu utmanar jag såklart alla som läst DETTA inlägget...
Kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: feelicia

- Det är bra med mig! :)

2010-11-05 @ 09:53:28
URL: http://rosvitastrumpor.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ja :) jag har ritat av den från tidningen, och några av dom andra också, men inte alla :)

2010-11-05 @ 15:59:07
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Fast den du har kommenterat har jag ritat själv, jag har snott några saker från andra bilder, men jag har gjort den helt själv. Så den finns inte i någon tidning.

2010-11-05 @ 16:02:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig. Vad ska du hitta på idag då?

Kram

2010-11-07 @ 12:34:57
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0