Vill ha...

Åh har sådant ha-begär idag. Vill åka till ullared.
Men palla nu i juletid :S

Jag har hittat denna fina kryddförvaring som hade gjort sig så fint
i vårat kök.
Har letat dölänge efter något liknande.


Sedan hittade jag supersöta julkort med Miranda nallen på



Men jag tror jag väntar, fyller år i början på januari o då ska jag ha en heldag på Ullared :)

Annars inget roligt som hänt.
50års fest på lördag, det ska bli riktigt trevligt.

Om en vecka så ska juleljustakarna upp.
Kanske man kan få lite julkänsla också.
Snart e ju julen här.Puh.
Har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra på julafton.
Det é julfirande hos hjärtats mamma men samtidigt så é det morfars första jul ensam
så vi får se. Jobbigt. Tycker inte om julfirandet speciellt mycket. Eller
jo det e mysigt och massa god mat med mina nära o kära.
Men jag gillar inte detta med julklapparna. Massa dyra grejer som folk förväntar sig.
Jag anser att man inte behöver ge en massa saker då jag inte tycker att de e julklapparna som gör julen.
Man é vuxen o kan oftast köpa det man vill ha själv.
Visst kan man ge något litet.
Men jag föredrar att få vara med min kära familj o bara njuta av dagen :)
Och helst av allt ska det vara snö haha;)

Nä nu ska jag fortsätta se arga snickaren på femman.

Ha det gottans så länge.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har aldrig lagt upp något där på den sidan men när jag gick in så kunde man snabbt se att man kunde skriva ett nytt inlägg.Då blir det precis som du gjort på katter.se....när du skriver ett inlägg så kan andra besvara dig...och då blir det en "tråd".

jag vet ej hur man lägger upp bild där men skriv i inlägget att du har fotto på katten men vet ej hur du ska lägga upp så kan någon där hjälpa dig=)

kram kram

2010-11-17 @ 20:49:33
URL: http://mystorymylifemytruth.se
Postat av: patricia

Hej.Jag såg den kryddhyllan när jag var på ullared i måndags.men jag ångrar nästan att vi åkte dit för där var så mkt folk där uppe..helt fel månad och åka till ullared i nov och dec månad.

kram

2010-11-17 @ 22:21:49
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0