Huvudvärk....Suck...

Har haft huvudvärk större delen av dagen :(
Inget roligt alls jag blir så tjurig o irriterad då.

Iaf så var vi ju i ullared igår. Men endast för att handla heminredning.
Innan dess på förmiddagen så satt jag o mammi o pysslade med tavlorna.
Jätteskoj. Jag är helt säker på att jag måste byta jobb så jag får arbeta med händerna istället.

Iaf  har saker och ting äntligen börjat komma på plats här hemma.
Tvbänken är monterad nu ska bara bakstycket på också.
Och en list på väggen så man kan dölja alla sladdarna från tvn.
Tavlorna är uppe. Och idag satt jag de sista siliconet vid vasken.
Skönt.

Här är två av tavlorna jag gjort kunde inte få med alla hem igår.


 Nu har vi köpt mera pyssel och tavlor och massa färger =)

Så här blev de med nya tvbänken. Köpte två nya tavlor också o hängde upp sidan om.
Gillar porslinshjärtat som står på bänken blev kär när jag såg den :P
 Och fyra små korgar till tvbänken.


Har införskaffat mig tre ljuslyktor också. Men de fanns bara i vitt så jag målade de med svart värmetålig färg =)

Duken är också ny har en likadan på köksbordet.

Men det bästa av allt fick denna fina kaffemaskin med kapslar av mamma i för tidig julklapp
En Obh Nordica Martello. Metallic lila =) Love it och gott kaffe vill jag lova!


Annars inget nytt. De gör ont vid lilltån än- Har svårt för skor men uggsen går bra.
Ska bli intressant o se hur de går o springa rundor i skor en hel dag på jobb.
Men men jag försöker gå så mycket som möjligt nu så foten blir tränad.

Nu ska jag ta ett skönt fotbad. Köpte ett nytt igår eftersom vårt gamla blev strömförande i somras.Haha
Men nu ska jag invänta sambon o ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Riktigt snygga tavlor!! Och det blev ju hur bra som helst med er nya tv-bänk och tv:n på väggen. Tummen upp. :) De hjärtana kollade jag också på i somras och nu sist jag var uppe. Tycker att de är riktigt fina, men jag visste inte vart jag skulle ha de, så därför fick de stanna kvar. Riktigt snygga lyktor också. :) Kram

2010-10-13 @ 08:12:44
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej hej

du använder du mabelline conciler fortfarande?jag har nämligen en helt ny oöppnad i den ljusaste färgen som du kan få köpa om du vill?jag är en klant och det visa sig jag redan hade köpt en innan för någon vecka sen så nu har jag två nyafniss du kan få köpa den för 60kr(frakten på 12kr är inräknat i priset)...intresserad??jag skickar en länk på en sida som visar vilken jag "snackar " om=)hör av dig..kram

2010-10-14 @ 11:41:21
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0