Lördags morgon

Det regnar och blåser ute. Ingte speciellt roligt väder.Men
Då får man desto mer gjort inomhus.
Har jobbat en vecka nu. Det har varit många sömnlösa nätter också. Så jobbigt.
Jag måste verkligen bestämma mig för vad jag vill göra.
 Att jobba med de jag gör idag är inget jag vill fortsätta med.
Jag vill känna att de är  roligt att gå upp på morgonen. Och just nu vill jag inte ens vakna på morgonen.Haha. Tragiskt.
Men jag har lite planer för hur jag ska gå vidare härifrån.
Nog om det är så trött på min ångest och deprission också. Men nu vet jag varför den finns.

Och visst tror man att man vet vems en riktiga vänner är.
Men ack så fel man har ibland. Men nu vet jag vem som finns där för mig
oavsett vad de gäller.
EN sann vän ska stötta en i vått och torrt vad man än säger och vilka beslut man än fattar, finnas där för att lyssna osv.
Tack gumman (Petra) för att du funnits för mig när jag behövt ♥

Annars så har det inte hänt så väldans mycket.
Ingen som hört av sig angående katten vi hittat :(

Igår kom älsklingen hem samtidigt som mig. Så skönt eftersom han annars kommer rätt sent.
 Vi begav oss till nya netonnet och köpte en tv till sovrummet och en boxer modul.
 Sedan köpte jag en extern hårddisk till min bärbara så jag kan lagra bilderna, Men sambon tog den i beslag.Haha
Han la in massa filmer på den i stället sen var de bara koppla in i tvn o börja titta.
Fast å andra sidan behöver jag inte en hårddisk med 1 TB minne.
Så jag ska köpa ett litet istället  på 640gb eller vad de var.
Sedan köpte jag en ny platt tång från obh nordica i lite mindre format som e lättare att använda när man har kort hår =)

nU ÄR SAMBON IVÄG O KÖPER F



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Då ska jag kika på maxi och coop :) Vad händer mer idag då?

kram

2010-10-23 @ 16:16:48
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen! Hur har du spenderat dagen?



Från och med nu hittar ni mig åter på min gamla blogg www.thisissandra.blogg.se så kommentera där :)



(tidigare vardagslyckan)



Kram

2010-10-26 @ 20:10:42
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Jag håller med dig om hur en vän ska vara. Jag finns där för dig när som, det är bara och ringa!

Jag är nyfiken på dina planer om hur du ska komma vidare. :) Du behöver verkligen komma ifrån det stället till något du trivs med. Kram

2010-10-27 @ 09:08:37
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0