Tidig morgon :P

Vaknade vid sex tiden en söndag dessutom.
Gick ut o hämta tidningen. Nu är den läst och jag ligger och tittar på vänner på femman.
 Ska strax sättaigång en maskin med tvätt. Sedan kommer jag säkert att somna på soffan :P
Några stycken undra var jag köpt tavlorna med budskap. Det är inköpta i Ullared.

Sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på till middag idag.
Jag funderar på stek med potatis sås och kokta morötter.Mmm.
Nu blev jag hungrig :P Haha

Nä tvätten var det ja!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha..dem var i alla fall väldigt fina! Det var en gammal från 93 .. tror den hette Roseanna :P

Vad ska ni spendera eran söndag med?

Kram

2010-10-03 @ 08:46:12
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv: jag mår toppen, hur mår du ?

kram ♥

2010-10-03 @ 09:56:54
URL: http://ceciliapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0