7 september

Tisdag idag, och jag är rastlös samtidigt som jag inte orkar göra något.
Och min fot kan ju se till att läka nu så jag kan börja gå ordentligt.
Börjar bli segdraget nu.

En lista på vad som skulle behöva göras här:
Städa,damma torka golv.
Rensa ogräs
Köra till tippen
Vika all tvätt.
Ställa i ordning i klädkammaren.
Måla köksväggarna
Sätta silikon i skarvarna vid bänkskivor/kakel.
Putsa fönster
 Städa altanen
Städa garaget så man kan få in bilen.
Sätta upp lampan under diskbänken
Behandla matrumsbordet
Ställa in utemöblerna
 Städa upp i garderoben på badrummet.

Örk, listan kan göras lång.
Men får ta de när foten är bra.

Vill åka till Ullared också o köpa lite julklappar
Och gardiner,
och massa andra saker.
 Men det får också göras när foten är ok att gå på ordentligt.

Var på familia igår med mamsen.
Hittade en jättefin skjorta/tunika på H&M vit som jag ska ha på begravningen.
Sedan köpte jag två nya bhar på Change
Och lite andra små saker.
 Hade duktigt ont i tassen när jag kom hem. Främst hälen eftersom de är den jag går på. Foten var svullen o överansträngd. Men men.



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman. Jag har ett par andra som jag trivs bättre i, plus att jag köpt ett par nya. Så tycker jag det är onödigt att de bara ska stå här och slänga dem vill jag inte.

Jag skulle också kunna få ihop en sådan lista, menjag väljer och blunda för sakerna här hemma istället. :P Ullared vill jag också till en gång till detta året... men det återstår och se om det kommer ske.



Kram

2010-09-07 @ 15:03:26
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men den 19år ju snart...jag hoppas bara att om din fot inte är redo att du får tid på dig,att de förlänge sjukskrivningen.Du får ta en dag i tagen men jag förstår samtidigt din oro att du har en viss tid på dig att allt ska vara "bra" tills då.



Pappa begravdes oxå en tisdag...dessa tisdagarhrm

Jag hade aldrig varit på en begravning innan så det va svårt att föreställa sig.Men kyrkan va jätte fin och pappa låg i sin vita kista som han själv valt.Blommorna stod så vackert runt om.Han blev ju bara 56år.Sen efter så var det jordfästning då han sänktes ner i jorden.De lade över jord över sen och plasera alla blommorna på graven.Pappa fick ett fint slut även om inget öga va tort.Man kommer vara helt slut den dagen då man är mentalt slut.Det är aldrig kul när någon går bort och tomheten man har efter dem.Jag hade ju bara pappa då jag har ingen relation till min mor och vissa systrar.Någon syster träffar jag men det är mer med födelsedagar och så.Ursäkta romanen =)



jag funderar oxå på ullared då jag såg det hade byggt ut lite...hrm...får se=)tror inte dock jag ska fira jul ens..får se hur ag gör iår då alla de andra åren har de varit pappa och jag.Nå ja nu ska jag "inte dra ner dig mer".



Den där trappan till kattlådan använde Tezzi nyss.JAg blev skita glad=)=)=)

kram kram

2010-09-07 @ 15:04:16
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det är en solros. :) Kram

2010-09-07 @ 15:18:49
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja ta med en massa näsdukar=)jag säger som så att det är mycket bättre att visa när man är ledsen och visa när man är glad för annars döljer man ju en del av sig sj.

Jag bröt med vissa familjemedlemar då jag blev riktig sjuk /inlagd.Man ska bara umgås med de som vill en väl och tyvärr kan jag inte ändra andra utan bara mig sj.Jag mår mycket bättre idag utan dem och vill aldrig mer ha kontakt med dem.Man kan inte betee sig hur som hellst och förvänta sig att allt är frid och fröjd.Förstår bara inte varför man vill såra någon annan medvetet.Nå ja nog om det=)

Jag börjar redan klättra på väggarna här hemma.Synd jag ej har körkort för då hade jag kunnat komma till dig och trackasera dig personligenfniss

2010-09-07 @ 15:39:21
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är bara bra .. vad gör du?

kram

2010-09-07 @ 21:25:35
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ligger och kikar på Miss secret agent jag med! Vad ska du hitta på under morgondagen då?

Kram

2010-09-07 @ 22:28:17
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Therese ♥

gud vilka jätte fina bilder du tar ^^,

2010-09-12 @ 16:33:38
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0