Fredag...

Ja då är det fredag igen. Foten är svullen och öm.
Har fått kortison i sprejform för min bihålsinflammation.
Hoppas att det hjälper.
Idag har jag beställt en stående begravningsbukett till mormor från mig och mina syskon.
Den kommer bli så fin.
Tog vita kallor ljus rosa nejlikor som var hennes favoritblomma.
Och vita liljor.
Plus band där det kommer att stå
Älskad & Saknad
 Och våra namn.
1200 gick det på och det tyckte jag var helt ok. Vi är ju ändå 4 stycken.

Igår så var Petra hos mig några timmar, jätte trevligt som vanligt =)
Får se till att träffas igen nästa vecka.
 Ikväll ska vi iväg o köpa färg till väggarna i köket så jag har det hemma.

Fick ju super fina liljor av Petra i tisdags. Så stora har jag aldrig sett... LOVE IT!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar bild gumman!

Hur har du lyckats få bakgrunden helt svart och blomman så klar i färgerna? Avis. :)

Kram

2010-09-03 @ 13:25:39
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0