Frukost.....

Nu har jag precis ätit lite frukost.
Idag blev det havregrynsgröt och knäckemackor med ost och ett glas apelsinjuice.
Frukosten är ju det viktigaste målet på hela dagen.

Helgen har varit lugn o skön.
Igår firade vi sambons mamma som fyller år på tisdag.
Vi var ute och åt god mat och hade trevligt.

Idag ska jag iväg till familia med mamma och se om jag kan hitta något att ha på mig på begravningen. Sedan måste jag köpa nya bhar. Ska kolla på Change om det har något bra erbjudande.
 Sedan måste jag ha en födelsedagspresent till mitt fadderbarn som fyller år i morgon =)
 Men nu ska jag vila en stund på soffan.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Har du hittat något idag? Jag skulle också behöva köpa lite nya bh:ar men har så svårt för och hitta några som passar. :( Kramis

2010-09-06 @ 16:50:32
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

jasså du såg mig;)ja mig är väl inte svår att missaskrattar nå ja men vad synd du ej hitta någon som satt bra,men hittar du en framtid bh så hjälper jag dig jätte gära att sy,det är super enkelt=)kram kram

2010-09-06 @ 20:22:56
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag såg att changes hade rabatt eller ta tre betala för 2??eller såg jag fel?

jag vågar inte köpa de bharna än då jag vet att jag ska gå ner det sista så då känns de ej kul att betala en massa som man ej kan använda;)

nå ja men då har du iallfall sett min IRL så då kanske du såg att jag inte alls ser så "smal" utfniss.Somsagt då jag vägde 58kg på min glädje våg så skrev ja till dig att det låter lite men min våg visar nog lite fel.Den visa nästa hela 4kg fel.Nu väger jag lite mer men de ska bort när jag känner mig redo.har storlek 38fortfarande så de ska bli 36 sen=)

kram kram

2010-09-07 @ 09:49:47
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag har köpt omslagspapper från bauhaus som är klister på baksidan=)det är en massa pill men det blir ju tjusigt då det matchar min inredning bättre=)



Såg du kommenterat på fb och jag är hemma idag för jag har migrän som inte vill ge med sig riktigt.Den är lite bättre men långt ifrån att klarar jobba=/nå ja tyvärr kan man ej göra så mycket åt det.Glömde svara innan att jag jobbar 10h/veckan och ökar så fort jag känner jag klarar av jobb och hushåll.=)

2010-09-07 @ 12:30:35
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad det va en massa skrivandes på oss två idagfniss

jag har gått upp lite oxå på de så jag vägde förra veckan 63,3 men jag har ju 41%muskler...så jag vet inte om det är bra eller dåligt.nja smal anser jag att jag inte är alls,typ långt ifrån detfniss känner mig lite småfet mullig och jag har länge sagt jag inte gillar min spegelbild men sen pappa gick bort så är det svårt att hålla på stenhårt med kcal.Man är ju ganska ledsen och jag tröst äter en hel del,men försöker inte att "svulla" och har koll på vad jag äter ändån,men inte ligger jag på 1tusen kacl för det klarar jag inte.Kroppen är inte där än när man är i sörj arbetet,ja du vet säkert vad jag menar då du förlora någon nära dig.Jag försöker inte att nojja heller men det är svårt...men jag försöker och du har helt rätt i dina tankar,vi närmar oss ju 30 trots allt;)

jag är ledig imorron och det är skönt men ändån lite tråkigt för jag blir så rast lös snabbt.JAg trivs bra men det är svårt att komma in i deras rutiner men det kommer väl=)Hur länge är du sjukskriven denna gång?

2010-09-07 @ 13:14:36
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0