Läggdags...

Har inte gjort många vettiga knop idag.
Men hey det behöver jag inte heller, om jag inte vill :P
Har legat och tittat på tv, vilat lite. Sedan välte jag ner en blomma på väg ut i köket.
Fram med dammsugaren grrr...
Tvättat två maskiner tvätt. Ringde jobb och försäkringskassan.
Kände på mig att något var gaalet.
Kvinnlig intuiton kallas det visst!
Och de stämde.
Det hade blivit något fel när jobb sjukanmält mig till f-kassan.
Det hade väl inte nått fram eller något. Men nu ska de väl vara fixat hoppas jag.
Kan ju vara trevligt att få sina pengar =)

Sambon kom inte hem försen vid åtta ikväll,
ställde mig o laga mat fast jag igentligen inte hade någon lust.
Så det blev orientalisk fläskfilé med ris.
Och äpplepaj till efterrätt.
Men jag måste varit helt förvirrad för jag glömde både socker o kanel på äpplena.Skrattar.
Ja men så kan det gå ibland :P

Skulle ätit hos mamma imorgon. Men det blev ändrat då pappa o de ska på folkrace.
Så det händer inget speciellt. Sitta hemma o glo...
Kanske inte så spännande.

Nu ska jag försöka sova. Har pillat lite med spotify också.
Har äntligen lärt mig de haha lite sen kanske.





Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Tråkigt att det inte blev något hos dina föräldrar ikväll. Vi kan kanske höras av under dagen och kanske hitta på något kul ikväll? Var ju ett tag sedan vi träffades allihopa. Kram

2010-09-18 @ 10:00:20
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: patricia

ja toblerone är riktigt gott,men föredrar vit :)

jag fick det av daniels föräldrar som jag kollade till deras bengalen katt under deras semestervecka i cypern.kram

2010-09-19 @ 20:37:28
URL: http://ciaflickan.blogg,se
Postat av: Hanna

Tusen tack vännen...kram

2010-09-20 @ 15:10:10
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Godkväll blåbär!

Vad har du pysslat med idag då?

Kram

2010-09-21 @ 22:16:51
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0